Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Snackbar Jaap. Meer weten? Ontdek meer
Roberto
25 jun 2026 om 21:08
Oude friet, leek opgebakken. Bezorger onvriendelijk
Rob
24 jun 2026 om 21:14
smaakte allemaal prima!
F
16 jun 2026 om 22:03
Ben er ziek door geworden
Enriq
15 jun 2026 om 0:19
Delicious fresh cut fries
Emiliana
14 jun 2026 om 22:25
Viel tegen vandaag: duurde meer dan 1,5, de frikandellen specialen waren een grote rotzooi bij het uitpakken, veel te veel mayonaise op het broodje kroket, enz.
Gerrit
11 jun 2026 om 20:45
Deze snackbar doet echt alles om je als klant tevreden te stellen ! Ik doe van harte deze aanbeveling.
Amanda
10 jun 2026 om 0:42
de hamburgers waren alleen niet lekker jammer genoeg maar voor de snacks en patat kan je hier goed terecht.
Helene
6 jun 2026 om 22:29
Altijd goed bij Japie. Nooit gedacht ook ooit speklappen bij een snackbar te bestellen, maar bij deze eet je bijna je vingers op zo lekker.
Ilona
6 jun 2026 om 7:27
Jaap is altijd goed
Peter
5 jun 2026 om 21:31
Het was helaas heel slecht verpakt en daardoor rommelig en niet appetijtelijk